goodmöörgon :)

Hejsan bloggen :)
Nu har jag typ precis käkat frulle oh ska snart göra min i ordning.
Just nu har jag damp på min fucking mobil!!
Som jag kanske har berättat förr så stänger den ju av sig själv..
oh så skulle vi mejla nån snubbe om den gjorde de igen oh
sen skulle han fixa så jag kunde få en HELT ANNAN MOBIL!
Tack, det vill jag ha NU!
LG touch är inge bra enligt mig..

Iaf idag ska jag oh min syster kolla på Melodifestivalen
oh vi ska ha huset för oss själva WIHO :D
Min pappa och bonusmamma ska in till grannarna på middag
så dom blir nog där inne ett tag :)
Kollar ni på melodifestivalen?
Oh vem är er favorit hittills? :)

Min är Erik, med Manboy. Den låten har fastnat i huvudet på mig.

Men nu ska jag fixa mig, uppdaterar mer senare
ha de gööött!


Kommentarer

Skriv din kommentar här tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress, så jag kan kika in på din blogg!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0