Heemma från skuuulan.

Hejsan bloggen :)

Jag har verkligen megasuperduper tråkigt :(
Visst den första dagen när man är hemma från skolan
kan man kolla på alla gamla filmer, men när man har kollat på alla då ?
Va ska man göra sen ?
har aldrig kollat min bdb så här mycket som idag..
Men jag kommer väl på nånting att göra. HOPPAS JAG!'

okej en fråga vi diskuterade på konfan förra gången:
"Tycker du/ni att det är svårt att förlåta nån, och varför?"
(Ni får gärna kommentera va ni tycker!)
Själv tycker jag att det beror på vad personen har gjort
om personen har till exempel spridit rykten om mig, så är set nog svårare
att förlåta än om personen har typ snackat lite skit bakom ryggen på en.
va tycker ni ?

Jag tror faktiskt att jag ska börja med en "dagens fråga" i min blogg
ska jag de ? :)



en passande video om just förlåtelse.


Kommentarer

Skriv din kommentar här tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress, så jag kan kika in på din blogg!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0