Helg.

Hejsan bloggen :)

Jag kan bara säga en sak, jag har blivit mer förkyld -.-
Hur nu man kan de..?
Idag har jag och pappa hämtat min mobil på media markt
den har varit inne på lagning.
Sen ÄNTLIGEN va det en som förstod va vi mena om att
vi skulle få häva köpet,
för jag hade en exakt samma mobil som jag har nu
och den stängde av sig själv asmånga ggr om dagen,
så de va lite smått irreterande, så hade den varit inne
på lagning 3 ggr, oh sen fick vi en helt ny mobil,
exakt samma modell oh allt.
Men den började oxå stänga av sig själv, ( det va den vi hämtade idag)
Så han som vi pratade med på media markt sa att om den mobilen
jag har nu skulle stänga av sig så skulle vi typ mejla honom
oh så skulle han fixa så att vi kunde häva köpet även om mobilen
inte hade varit inne 3 ggr som den måste.
Så de kändes bra :)
Jag har redan valt en annan mobil som jag vet funkar bra (har fått reda
på de genom kompisar)



den hade jag tänkt precis den färgen oxå,
nån som har den ?
Berätta isf va du tycker om den mobilen.

Nu i kväll ska vi käka oh sen ska jag kolla
på melodifestivalen som alla andra antar jag ? ;)
Men så länge får ni ha det så bra :)



Kommentarer
Postat av: Casssiie :D

Hej :D

Jag har en sån mobil,

dom är verkligen superbra!!

Jag tycker du ska köpa en sån,

jag lovar du blir inte besviken :)

btw du har en fin header :D:D

2010-02-14 @ 11:16:49

Skriv din kommentar här tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress, så jag kan kika in på din blogg!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0