Måndag..

Hejsan bloggen :)

Sorry för den dåliga uppdateringen i helgen.
Har varit hos mamma oh har inte haft tillgång till
en data.
Lika mycket snö där som här kan jag tala om -.-
Jag hjälpte iaf mamma att skotta ;-)

Jag har precis kommit hem i från skolan, det har faktiskt
varit en chill dag, första lektionen så hade vi vikarie så de
va ju najs, oh sen typ på språket kom hon tanten från expeditionen
och startade vår tyskalektion, för vår tyskalärare va på nån skola
oh gav info till dom som ska välja språkval oh sånt.
Iaf, så startade hon vår lektion oh tog typ närvaro oh sånt skit
sen så gick hon så hade vi en lektion utan lärare, oh hon trodde
serri på oss att vi skulle sitta oh läsa i dom böckerna hela timmen!
HAHAHAHHA! De gjorde vi ju såklart inte, vi satt ju oh snacka oh
lyssnade på musik oh sånt, sen när hon tanten kom oh kolla
till oss efter en halvtimme, så alla killar satt i en klunga så
dom bara BOOM ner på sina stolar och upp med böckerna framför
näsan! HAHA säger jag bara, haha sen gick hon igen ;)
CHILL LEKTION :D
I dag ska jag inte göra så mycket faktiskt, ska bara sitta här
och dega hade jag tänkt..
Men ni får ha de så bra :)

Puuuuusss <3

Kommentarer

Skriv din kommentar här tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress, så jag kan kika in på din blogg!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0