om mig..

Hej igen :)
tänkte skriva lite saker om mig själv så ni lär känna mig bättre ;D

Mitt namn är Elin Sundmark (jag vet ovanligt efternamn)
jag är 14år, fyller 15 år i sommar :)
Jag har en syster som jag älskar över allt annat!
Emma heter hon, hon är 18år.
Jag har en pappa (johan) och mamma (eva) sen
har jag oxå en låssas mamma (katarina/katte)
Sen har jag ju då min älskade hund, NORA <3
Om några månader har jag bott här i kävlinge i 2 år.
Innan jag flyttade hit bodde jag i en lägenhet i lund
i ett år oh innan de har jag bott i Kristianstad sen jag föddes typ.<3
Min värsta fobi är clowner tyvärr.. älskade clowner när jag va
liten men nu HATAR JAG DOM!
Sen har jag en konstig fobi :$
jag blir äcklad av bestick, tänk om någon har glömt att diska
dom? så är det massa skit på dom, USCH!
Jag är databeroende som tusan, jag har min data i gång 24/7.
Min mobil skulle jag inte heller klara mig utan.
Jag brinner för musik, det har jag gjort nu i 2-3 år
jag klarar mig inte utan musik, går oftast med ett par
headset i öronen på hög volym (a)
Jag spelar piano, jag tar lektioner nu på fredagar,
Jag tycker att det är jättekul!
Om nån ville veta så går jag på en skola där typ många
har provat knark.
Korsbacka, oh ligger i kävlinge.
Om jag hade vunnit 10 miljoner, så skulle jag köpa mig
ett EGET hus i k-town oh flytta tillbaks dit, för jag vill
inget annat än att komma tillbaks till mina kompisar :(
Det roligaste jag vet är sommaren dock för att jag fyller år då,
men man kan stutsa runt i linne oh shorts ute i solen oh sjunga
för ingen bryr sig, alla blir bara glada, så va det förra sommaren iaf (a)
När jag gick i 6an så va jag "punkare" jag lyssnade på My Chemical Romance
och klädde mig typ i... svart. Dock är jag inte de nu längre :)
När jag är mega arg oh är hemma själv brukar jag sätta på "deprimerade" låtar
och sjunga till dom så högt jag kan och sen skrika lite. (jag lovar detta hjälper)
Puuuuh.. nu kommer jag inte på mer. Om ni har mer funderingar
så klicka på länken under min header "kontakta mig"





Kommentarer
Postat av: izabel - göteborgs bästa blogg!

sv: ja det är fett jobbigt, hoppas det blir bättre! och tack detsamma :)

2010-02-19 @ 23:30:42
URL: http://izahs.blogg.se/
Postat av: Sofiiia :) *

kan du inte göra nått sånt "test" ist som man typ gör på bilddagboken ? :D

2010-03-12 @ 22:41:01

Skriv din kommentar här tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress, så jag kan kika in på din blogg!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0