Torsdag, föräldrar/elev möte.

Hejsan bloggen :)

Idag har jag varit i skolan, bara en helt vanlig torsdag.
btw; i går när jag va ute med hunden och min syster
på kvällen, så skulle jag ta sats oh åka på isen, men
ist så tar jag sats och tappar balansen och bara ramlar
ner på magen oh fick as ont i revbenen men det är okej nu,
oh sen klämde jag fingrar på nått konstig sätt för jag hållde
i Noras koppel så har jag har stukat långfingret :(

Iaf, idag efter skolan stack jag hem och bakade tills nu ikväll
vi hade föräldrar möte och vi va med, vi spelade och sjöng
för föräldrarna och sen kunde man köpa massa fika :D
När jag gick från skolan saknade inte vi alls mycket pengar
tills vi hade råd med vår "klassens dag" på laserdom =)

Men nu ska jag kolla på tv oh lite så :)
ha de gytt !

Puuuusss <3






Kommentarer

Skriv din kommentar här tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress, så jag kan kika in på din blogg!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0