Torsdag, snart helg!

Hejsan bloggen :)

Idag har jag varit i skolan, denna temadagen va dock tråkigare..
Vi gick typ igenom alla regler som man får när man börjar sjuan
och diskuterade va vi tyckte skulle tas bort och om man skulle
tillägga några regler.
Sen lyssnade vi på soc i en timme, där dom berättade va dom
jobbade med.. SNARK!
Sen skulle vi typ dikutera vad vi ska göra med våra pengar vi får
till en "klassens dag". 1000-2000 kr tror jag de va.
Vi ska nog ha våra pengar till vår övernattning med klassen :)
Sen lekte vi typ viskleken..

Nu i kväll har jag bara tatt det lungt oh ätit, oh snart ska jag
och min syster ha ansiktsmaskar ;) hon kom hem från hennes
kille i dag, ÄNTLIGEN! :) Så vi ska umgås i kväll :)
Bilder kommer kanske senare vem vet ;)

Puuuussss <3

Kommentarer

Skriv din kommentar här tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress, så jag kan kika in på din blogg!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0