Tråktråktråkig tisdag..

Hejsan bloggen :)

Va tvungen att ta bussen till skolan i morse,
och den va typ en kvart försenad som vanligt.
Så vi kom försent till skolan, men vi har typ
fått tillåtelse av bitr. rektor att komma försent
och gå tidigare för att ta bussen.
För vi är ett gäng som bor en halv mil från skolan.
Och hur kul är det att cykla till skolan när det är typ
30 cm snö? Inte så kul :)
Så vi har fått tillåtelse om de iaf. (y)
Nu ons-fre ska vi ha tema dagar och det ska ju bli chill.
Men jag vet inte riktigt när jag kommer till skolan i morron
eftersom det snöar just nu och det är typ redan kommit
20 cm......
JAG ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ SNÖ :@
Iaf, så vi får la se hur det blir.
Hade typ tänkt att göra ett till videoinlägg snart eller ? :)
Jag tyckte de va kul!
Ha det brau,
 
Puuusss <3

Kommentarer
Postat av: Sofiiia :) *

JA!, jag tycker att du ska göra ett videoinlägg till :D

btw; gilalr din blogg :)<3

2010-02-02 @ 20:26:35
Postat av: FRIIIIIIIIIIIDAAAAAAA (HH)

absolut, gör ett videoinlägg till :)

Det va kul att kolla på, för

du är inte som alla andra som gör till sig när dom ska spela in ett vidioinlägg :)

Keep it up! :D

2010-02-02 @ 20:27:26

Skriv din kommentar här tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress, så jag kan kika in på din blogg!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0