Börjar skriva igen.

Hejsan bloggen!
Jag ska börja blogga oh sånt igen
för alla gör ju det så då mååste jag ju göra de?
Haha, nej jag bloggar för jag vill.
Har lixom tröttnat på bdb oh allt sånt skit.

I helgen har jag varit hos min mamma, en chillhelg
blev de :)
Jag gillar att va där ibland för man kan bara softa hela
tiden!
Sen kom jag hem idag oh jag satte mig vid datan
oh bestämde mig för att blogga,
ska försöka fixa till min design oh sånt skit.
Sen får jag väl försöka fixa ett videoinlägg eftersom det
va en som önskade det när jag bloggade innan.
Så det kanske dyker upp ett i veckan vem vet.

Men nu ska jag glo på fim, uppdaterar er senare :)

Puussss.<3


Kommentarer
Postat av: Sofiiia :) *

Hej, det ska bli kul att få se ditt videoinlägg!

det va jag som önskade det innan (a)



Pusspuss!

2010-01-17 @ 18:25:32

Skriv din kommentar här tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress, så jag kan kika in på din blogg!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0