HelgHelgHelgHelg!

Hejsan blogggen :)
Nu har jag precis käkat oh kollat på tv.

Har inte gjort så mycket idag, men är nästan frisk! :o
Har väl kollat på 4-5 filmer under dagen, lixom tidfördriv..
Va ska man annars göra när man är hemma själv oh är sjuk ?

I morron, ska jag och min låssasmamma in till stan oh fixa lite saker,
sen ska vi boka klipptid till mig och henne.
JAG MÅSTE VERKLIGEN TUNNA UT MITT HÅR!
Iaf, sen ska jag nog inte göra så mkt, kanske träffa ngn?
Hör av er isf :)


Puuusss.<3


Gammal bild :$

Kommentarer
Postat av: FRIIIIIIIIIIIDAAAAAAA (HH)

Jag gillar din blogg starkt :D

puuuusssar FRIIIIIDDDDDDDAAAAAA <3

2010-01-23 @ 23:26:00

Skriv din kommentar här tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress, så jag kan kika in på din blogg!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0