Ny mobil ;D

Hejsan bloggen :)

Idag har jag varit i skolan, oh de va rätt så chill.
Man bara går oh sen är det slut o.s.v, o.s.v..
Sen har de ju snöat!!!! (n)
HATAR SNÖ!
Men jag blev körd till skolan i morse (a)
Så fick ta bussen hem i eftermiddags.
Sen va jag ute med syster och doggen, vi gick en sån lång
promenad så jag ocg systeryster pratade om massa!
Har ju inte träffat henne på typ en vecka? :o

Sen nu i kväll har jag käkat och jag har fått tillbaks min gamla
mobil, för jag lämnade ju inte den på lagning oh så va det den
tredje gången så fick jag en samma likadan ;)
oh den här är MYCKET bättre kan jag säga
inte alls lika seg som den förra och batteriet glappar inte.
Så det är ju ett plus! :)

Så nu ska jag nog träna på engelskaglosor :(
Tills i morron, kan inte ett skit!
Men vi hörs senare :D

Puusss.<3

Kommentarer

Skriv din kommentar här tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress, så jag kan kika in på din blogg!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0