Tråkig söndag.

Hejsan bloggen :)

Idag sov jag faktiskt länge, typ halv 11, 11 eller nått.
Dom senaste dagarna har jag typ vaknat 8 eller nått :S
Så det va skönt!
Jag följde med på en långpromenad med min pappa oh låssasmamma,
kallt va det men ja.
Vi hade puklor med oss och doggen oxå, så när jag oh pappa åkte pukla
sprang Nora (doggen) efter ;)
Kul va det!

Nu i eftermiddag har jag spelat Wii - bowling med pappa, jag vann (a)
Och snart kommer min efterlängtade syster hem ÄNTLIGEN! :D
Vi har betsämt att vi ska hitta på ngt i veckan, så jag föreslog att sola i
Lund oh sen kolla på bio :)
Vilken vet jag inte än..

Nu ikväll ska jag inte göra så mycket, bara ta det lungt antar jag, kolla
på film som vanligt kanske?
Ha det
gött!

Puuuussss.<3

Kommentarer
Postat av: Sofiiia :) *

Heeeej :D

Kan du inte lägga ut ett inlägg med bara foton på dig själv? :D

Har inte varit så många foton änsålänge :o

btw; när kommer videoinlägget? (a)

2010-01-24 @ 20:24:16

Skriv din kommentar här tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress, så jag kan kika in på din blogg!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0