dålig uppdatering, JAG VET!

Hejsan bloggen, :)
Jag vet att jag inte har skrivit nu på några dagar nu.
MEN JAG HAR INTE PALLAT HELT ENKELT!
Hehe, skolan har ju börjat oh det är ju lite sådär lagon tråkigt
för JAG ORKAR INTE SKOLAN LÄNGRE!
Oh snön häll ju på att försvinna oh sen började det snöa igen
vafan kan det inte bli sommar snart ? :O

Dagens fråga btw: Va är det första ni tänker på när jag säger PINGVIN?
(har en vikarie oh han ser precis ut som en pingvin)

I kväll har jag bara krängt goooodis, MUMMA.
Sen har jag lyssnat på gammal musik som får en så
glad :D
Svennebanan lixom,  så jäkla många minnen med den låten (a)
I morron är det skola igen oh då ska vi ha musik som tur är :)
Uppdaterar mer senare!
(btw; har k´öpt ny mobil.; Sony E W715



Kommentarer

Skriv din kommentar här tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress, så jag kan kika in på din blogg!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0