JAJAJAJAJAJA!

Hejsan bloggen :)
Jag har inte skrivit så mycket denna veckan oh de beror på fittskolan!!!!
Vi har FEM läxor/prov till i morron oh det är stressande för man håller
på att fixa med det siata med praon oxå, jag till exempel måste packa
för jag ska praoa hos min moster och hon bo i småland,
så jag ska bo hos henne i 2 veckor :)
Det ska bli riktigt kul :D

Idag har jag varit i skolan oh de va ju som vanligt tråkigt..
Ska bli riktigt skänt nu med prao oh sen påsklov direkt efter (a)
Btw det är dagis jag ska praoa på för det är iaf min tanke nu
att jag ska jobba med det i framtiden om jag inte satsar på musiken
vill verkligen satsa på musiken och gå estet - musik.
för musik är verkligen något jag brinner för och jag vill
lära mig så mycket på samma gång, jag tycker det är intressant
och musik har tröstat mig i många lägen och man blir glad av det
GAH jag skulle dö utan musik, jag går ju oftast med ett par hörlurar
i öronen som jag skrev i det inlägget där jag skrev om mig själv.
Nä jag ÄLSKAR verkligen musik, så är det bara.
Jag spelar piano ju och tar lektioner på fredagar och jag sjunger (hemma)
jag sjunger dock inte bra så.
Men iaf, jag ska plugga vidare nu så jag blir av med den fucking skiten och
kan börja packa till småland :)
Ni får ha det så bra, och det kommer att komma ett videoinlägg innan jag sticker på söndag :)
wiho så duktig jag är!






Kommentarer

Skriv din kommentar här tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress, så jag kan kika in på din blogg!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0