ska bli bättre.

Hejsan bloggen :)
jag är lite dålig på att göra inlägg oh sånt jag vet (a)
Men vissa dagar pallar jag verkligen inte oh har inte tid.

IGÅR:
Va inte i skolan för jag va lite krasslig, men de va rätt gytt att
va hemma :D
Sen kollade jag på greys anatomy, de har börjat igen :)
Sen gjorde jag inte så mycket.

IDAG:
Idag har jag varit i skolan, de va rätt chill inga läxor så :)
Vi i klassen bestämde det sista för vår klassens dag i morron :)
Vi börjar dagen typ kvart i elva :D SOVMORRON!
Med matte iofs, men det är bara föra tt vi ligger back i matte hela klassen.
Sen vif ett åker vi in till Malmö där vi ska spela laserdom och två valfria
grenar från femkamp :)
Jag tycker att det ska bli riktigt kul!
Det kommer nog ett videoinlägg i morron eftersom jag har tid att göra de på morronen.
Sen på kvällen ska jag till mamma = ingen data = inget bloggande..
Men ni får stå ut tycker jag ;D
I kväll ska jag bara ta det lugnt oh fixa kläder till i morron,
man kan ju inte ha något vitt på sig eftersom det är ett sånt speciellt ljus där inne oh
så lyser allt vitt JÄTTEMYCKET! ;)

Men nu ska jag glo film eller nått :)



repris bild...

 


Kommentarer

Skriv din kommentar här tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress, så jag kan kika in på din blogg!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0